استخر بادی بزرگ سه لایه بست وی

bestway 54009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,300,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ سه لایه بست وی از سری محصولاتی است که قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید و ثبت سفارش برای خانواده ها به شمار رود زیرا این محصول هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر کیفیت به گونه ای عرضه شده است که شما می توانید با خیالی راحت دست به انتخاب آن زده و در فضای داخل حیاط و منزل خود نیز به راحتی از آن بهره مند شوید. ساختار این محصول به گونه ای است که شما می توانید یک استخر مستطیلی شکل با طراحی سه لایه را شاهد باشید که این سه لایه دقیقا بر روی هم قرار گرفته شده و سبب شده تا یک ساختار یکنواخت را بتوانید مشاهده کنید. علاوه بر این ها شما این مزیت را در اختیار دارید که به سادگی هر چه تمام تر این محصول را راه اندازی نمایید.

استخر بادی بزرگ سه لایه بست وی

در واقع شما با خرید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول می توانید به سادگی این استخر بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث وجود بدنه آبی رنگ این محصول و قرار گرفتن کنار رنگ سفید می باشد که باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این کالا بزنند. فروشگاه پول اینتکس نیز این محصول را با قیمت ارزان ارائه کرده که شما امکان خرید و ثبت سفارش را با کمترین قیمت ممکن دارا خواهید بود.

خرید استخر بادی بزرگ سه لایه بست وی

 نوع  خانگی
 ظرفیت 1161 لیتر
 طول 305 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی 3 کیلو گرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنین بالای 6 سال
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...