استخر بادی خانوادگی 152*203 اینتکس

intex 57180

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,860,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال استخری در ابعاد بزرگ هستید تا کودک و هم سالانش به صورت گروهی به بازی بپردازند و یا به صورت خانوادگی در روزهای گرم در حیاط ویلا مشغول بازی شوید، پیشنهاد ما استخر بادی خانوادگی 152*203 اینتکس است. این استخر ویژه دارای ابعادی بسیار مناسب بوده که چهار نفر به صورت هم زمان می توانند در آن به بازی بپردازند و یا با نشستن در کف استخر در زیر نور خورشید آرامش بگیرند. این محصول خاص و ویژه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد. به طوری که با قرار گرفتن در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شود. هم چنین این استخر بادی در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و می توان ساعت های طولانی آن را در مقابل خورشید قرار داد. این محصول در برابر دماهای مختلف آب نیز مقاومت زیادی دارد و دچار آسیب نمی شود. دیواره این استخر بادی به صورت چند لایه ساخته شده است که مقاومت زیادی داشته و از ضخامت بالایی برخوردار است.

خرید استخر بادی خانوادگی 152*203 اینتکس

 به طوری که با برخورد افراد انعطاف زیادی نشان داده و برای تکیه دادن در زمان نشستن در داخل استخر بسیار راحت است. کفی استخر نیز نرم و راحت می باشد که پاهای کودک و بزرگسالان را اذیت نکند. دیواره و کفی دریچه های باد مجزا دارند که توسط یک پمپ باد دستی ساده به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی می شوند. این محصول مستطیلی شکل بوده و به رنگ آبی فیروزه ای ساخته شده است. این محصول تولید سال 2022 میلادی بوده و از جدیدترین نمونه های اینتکس محسوب می شود. برای تهیه استخر بادی خانوادگی 152*203 اینتکسntex 57180 با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس مراجعه کنید. این محصول به سادگی از طریق نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس در ایران توسط سایت پول اینتکس قابل خریداری است.قیمت استخر بادی سایز بزرگ آبی اینتکس

 نوعخانگی
ظرفیت 540 لیتر
طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...