استخر بادی کودک بست وی طرح توت فرنگی

bestway 51145

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین استخر های طراحی شده توسط شرکت بست وی، استخر بادی کودک بست وی طرح توت فرنگی است که دارای طراحی جذاب و زیبایی می باشد و به صورت سه لایه ساخته شده است. دیواره این استخر بادی از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است که به صورت بسیار محکم و مناسبی به هم وصل شده اند. این لایه ها دارای دریچه های باد مجزا هستند که به صورت جداگانه باد شده و در زمانی کوتاه نیز تخلیه می شوند. ظاهر این استخر بادی به رنگ توت فرنگی می باشد که برای کودکان خصوصا دختران بسیار جذاب بوده و کودک از دیدن آن شگفت زده خواهد شد. این استخر بادی گرد برای هر فضایی مناسب است و به دلیل وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک، به راحتی می توانید آن را به همراه خود برده و در هر فضایی اقدام به راه اندازی آن نمایید. از این استخر بادی در منزل و به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده کنید.

 

به این صورت که در منزل استخر بادی را راه اندازی کرده و داخل محصول را از توپ های رنگی پر کنید تا کودک بتواند ساعت های زیادی را به بازی بپردازد. این محصول مقاومت بالایی در برابر پارگی و ترکیدگی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. برای حفظ کیفیت آن توصیه می شود تا پس از راه اندازی محصول از کشیدن استخر بر روی زمین خودداری کنید و در صورت نیاز به جابه جایی، استخر را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری نمایید. برای تهیه استخر بادی کودک بست وی طرح توت فرنگی اورجینال و اصل با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

نوعخانگی
ظرفيت 390 ليتر
قطر 160 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس رويه pvc
جنس بخش کناري pvc طرح دار
جنس کف pvc دولايه
پمپ 
نوع پمپ 
ساک حمل 
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف طرح دار رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...