استخر بادی کودک طرح ستاره دریایی 56440

56440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی گرد با طراحی های چند لایه از محبوب ترین انواع استخر های بادی کودک هستند که تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند. در سایت پول اینتکس شاهد بالاترین تنوع این استخر های بادی هستید به طوری هر فردی به راحتی می تواند استخر بادی مورد نیاز برای کودک خود را خریداری کند. یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین طرح های استخر بادی، استخر بادی کودک طرح ستاره دریایی 56440 است که با طراحی ویژه و جذاب خود توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. بدنه این استخر بادی به رنگ سفید بوده که از ستاره های دریایی رنگارنگ با رنگ های شاد و فانتزی پوشیده شده است. این استخر بادی مخصوص کودکان طراحی شده است و با طراحی جذاب خود، هم برای دختران و هم برای پسران کاربرد دارد. دیواره این استخر بادی به صورت سه لایه می باشد که هر یک از این لایه ها به صورت یک حلقه بادی مجزا بوده و دارای دریچه باد جداگانه هستند. 

این محصول را می توانید به راحتی در هر فضایی به همراه خود برده و در زمانی کوتاه راه اندازی کنید. زیرا محصول وزن کمی دارد و در حالت بسته بندی فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند. برای راه اندازی آن نیز به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و توسط یک پمپ باد دستی ساده به سرعت آماده استفاده می شود. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا پس از راه اندازی از کشیدن استخر بر روی زمین خودداری کرده و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه نیز می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید. استخر بادی کودک طرح ستاره دریایی 56440 یکی از جذاب ترین نمونه های استخر بادی کودک است که با قیمتی ارزان از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 481 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...