استخر پیش ساخته بزرگ ده متری اصل 26372

intex 26372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
67,990,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ ده متری اصل 26372 جزو بزرگ ترین استخر های پیش ساخته برزنتی محسوب می شود که بدنه ای جادار و مطمئن داشته و قادر به استفاده طولانی مدت می باشد. از این رو می توان آن را برای مکان های بزرگ و وسیع خریداری کرد که در آن نیاز به ایجاد استخر می باشد. این محصول جایگزینی مناسب به جای استخر های بتنی می باشد که در نتیجه می تواند بهتر از آن نیز به شمار آید. چرا که مزیت های زیادی با خرید استخر پیش ساخته به دست خواهد آمد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را جایگزین استخر های بتنی و چوبی کنند. این محصول قیمت مناسبی دارد که در مقایسه با ایجاد استخر های بتنی کم هزینه می باشد. کسانی که این محصول را خریداری می کنند لوازم جانبی مجهزی به آن ها داده می شود. نردبان و پمپ تصفیه آب شنی می باشد که در زمان خرید سایر استخر ها و یا ایجاد استخر بتنی می بایست نسبت به خرید مجزای آن اقدام کرد.

 اما با داشتن این استخر پیش ساخته بدون پرداخت هزینه اضافه می توان بهترین امکانات را به دست آورد و از آن بهره مند شد. پایه های تشکیل دهنده این محصول به شکل یو می باشد که سازگاری زیادی دارد و در نتیجه می تواند بدنه را احاطه کرده و استوار تر و محکم تر بر روی سطوح قرار گیرد. به همین خاطر است که جزو برترین نمونه از استخر های پیش ساخته بزرگ است و تمامی امکانات لازم برای استفاده آسان را خواهد داشت. این محصول بی نظیر بدنه ای با جنس برزنتی دارد که مقاوم و غیر قابل نشت می باشد. لذا آب و رطوبت در داخل بدنه محفوظ می مانند و به بیرون از بدنه نشت داده نمی شود. از این رو داشتن استخر پیش ساخته مزیت های مهمی را در پی دارد و می توان آن را به راحتی به دست آورد. خرید استخر پیش ساخته بزرگ ده متری اصل 26372 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...