استخر پیش ساخته بست وی فریمی مستطیلی

56403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,370,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بست وی فریمی مستطیلی می تواند محصولی ایده آل برای استفاده های شخصی خصوصا در فصول گرم سال باشد. اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این استخر با بهره گیری از کیفیت و جنس بدنه مقاوم و هم چنین طراحی مستطیلی شکل زیبایی که دارد باعث شده تا شما یک کالای لوکس ، ایده آل و جذاب را در اختیار داشته باشید که بتوانید از فضای داخلی این استخر جهت تفریحات مهیج آبی و هم چنین انجام حرکات ورزشی و آب درمانی استفاده کرده و لذت ببرید.

در همین رابطه قصد داریم تا به اختصار در خصوص ویژگی های این استخر پیش ساخته فریمی به صورت کامل با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. در ابتدا باید اشاره کنیم که طول این استخر در حدود 2.5 متر می باشد که این ویژگی باعث شده تا بیشتر از این محصول برای کودکان استفاده شود. البته ناگفته نماند که طراحی این محصول به گونه ای است که افراد بزرگسال هم می توانند از آن استفاده کنند. دیگر ویژگی خوبی که این استخر داراست بحث نوع راه اندازی آن است که شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به راهنمایی خاصی دست به راه اندازی و نصب این محصول زده و از آن استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته بست وی فریمی مستطیلی

دیگر خصوصیتی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از پایه های ضد زنگ و هم چنین بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی است که ترکیب و کنار هم قرار گرفتن این دو نشان از کیفیت بالای این استخر دارد و با خیالی آسوده می توانید دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این کالا دارای دریچه مخصوص تخلیه آب نیز می باشد که وجود این مورد هم از دیگر مزایای این استخر به شمار می رود. حال با در نظر گرفتن این نکات شما می توانید سفارش این استخر را از فروشگاه اینتکس در ایران به سادگی انجام دهید.

نوعمستطیلی
ظرفيت آب2300 ليتر
طول259  سانتی متر
عرض170 سانتی متر
ارتفاع61 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم ضد زنگ
پمپ تصفیه
نوع پمپ-
درپوش
زیرانداز
ساير ويژگی هامناسب تفریحات آبی خانگی
راه اندازی آسان در کمترین زمان
داراي دریچه تخلیه آب
دارای دریچه آب مخصوص پمپ تصفیه
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...