استخر پیش ساخته بیضی اینتکس طرح چوب

intex 26793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33,930,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بیضی اینتکس طرح چوب از ساختاری محکم و استوار تشکیل شده است تا بتوان در داخل آن تفریحات آبی داشت و یا از آن برای تشکیل استخر پیش ساخته صنعتی استفاده کرد. این محصول دارای پایه های مقاوم و یو شکل است که جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد. استوار بودن بدنه به دلیل وجود این پایه می باشد که می توان از داشتن آن لذت برد و به عنوان یک استخر با طول عمر بالا از آن یاد کرد. این محصول بی نظیر دارای طول 4 متری و عرض 2 متری است که در محیط های مختلف جای می گیرد تا افراد مطابق با نیاز خود از آن استفاده کرده و لذت ببرند. این محصول دارای دیواره هایی با طرح چوب می باشد که زیبایی زیادی دارد و مورد علاقه افراد قرار می گیرد. با این وجود است که پر فروش و منحصر به فرد است و به جهت ایجاد موقعیت های مختلف استفاده می شود. این استخر پیش ساخته را می توان برای ایجاد پرورش ماهی مورد استفاده قرار داد و یا این که برای ذخیره آب کشاورزی از آن استفاده کرد.

 در هر صورت موقعیت برای داشتن بهترین کارایی مهیا می باشد و می توان از وجود آن بهره برداری های لازم را به عمل آورد. از دیگر مزیت های استخر پیش ساخته می توان به داشتن نردبان و پمپ تصفیه آب در کنار محصول اشاره کرد. نردبان که برای ورود و خروج به داخل استخر پیش ساخته لازم و ضروری است دارای جنس سبک و ضد زنگ می باشد تا در طول عمر بالا بدون پوسیدگی مورد استفاده قرار گیرد. پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری است که جهت تصفیه آب داخل استخر مورد استفاده قرار می گیرد و کارکرد مداوم دارد تا در هر زمان بتوان از وجود محصول بهره مند شد و از آن لذت برد. چنانچه تمایل به خرید استخر پیش ساخته بیضی اینتکس طرح چوب دارید امکان مراجعه به فروشگاه پول اینتکس وجود دارد و می توان از این طریق خرید خود را نهایی کرد.

نوعبیضی
ظرفيت آب8400 ليتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...