تشک بادی روی آب اینتکس طرح قلب 58727

intex 58727

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,980,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح قلب 58727 یکی دیگر از محصولات تفریحات آبی بزرگسال است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی شرکت اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه به صورت یک قلب رنگارنگ و فانتزی طراحی شده است که بر روی آن ساختار مواج دارد. به این ترتیب با وجود ظاهری بسیار زیبا و جذاب، بدنه ای مقاوم داشته و در زمان استفاده آب بر روی تشک بادی جمع نشده و به راحتی به پایین سُر می خورد.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح قلب

از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت بسیار بالا است. این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است و دارای طول عمر زیادی می باشد. بدنه این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است و برای استفاده در آب های آرام و استخر ها بی نظیر می باشد. محصول فوق با قرار گیری در برابر آفتاب مستقیم دچار آسیب نشده و در برابر پوسیدگی و پارگی استحکام بالایی دارد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. راه اندازی این محصول نیز بسیار ساده است و توسط یک پمپ باد در زمانی کوتاه، محصول آماده استفاده خواهد شد. تشک بادی روی آب دارای وزن بسیار کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. این محصول در حالت بسته بندی ابعادی کوچک داشته که به راحتی در میان وسایل سفر قرار می گیرد و می توانید آن را به همراه خود ببرید.

برای تهیه و خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح قلب 58727 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما تماس بگیرید.

نوع تفریحی 
 طول 155 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن محصول 1.816 کیلوگرم
تحمل وزن 100 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...