حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل 58263

intex 58263 palm tree

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل 58263 یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی است که به راحتی بر روی آب قرار گرفته و می توان توسط آن به صورت شناور بر روی آب باقی ماند. این محصول طراحی استاندارد و ایمن دارد که به راحتی می توان از آن استفاده کرد و به راحتی بر روی آب ماند. بدنه این محصول ابعادی استاندارد دارد که به راحتی شناور مانده و از واژگون شدن آب به داخل آب جلوگیری می شود. هم چنین با برخورداری از طراحی مناسب، به راحتی دور بدن قرار گرفته و در زمان استفاده اذیت نخواهید شد.

حلقه شنا بادی اینتکس دسته دار

بدنه این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که موجب شده تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. این حلقه شنا بادی را می توانید تا سال ها استفاده کنید بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. بدنه این محصول در برابر آسیب هایی مانند ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و به همین دلیل از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشد. البته لازم به ذکر است که این تحمل وزن مربوط به استفاده از این محصول در داخل آب است. در خارج از آب باید از نشستن و پریدن بر روی حلقه شنا بادی خودداری کنید تا محصول دچار آسیب نشود. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، دارای طول عمر زیادی است و بدنه ای مقاوم در برابر پارگی و پوسیدگی دارد. شما به راحتی می توانید توسط یک پمپ باد این محصول را باد زده و راه اندازی کنید و پس از استفاده نیز تخلیه کنید تا به حالت اولیه بازگردد.

برای تهیه حلقه شنا بادی اینتکس طرح نخل 58263 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.


نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 591 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...