حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر 58263

intex 58263 feather

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر 58263 یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده و ضخامت خوبی دارد. به همین دلیل به راحتی روی آب قرار گرفته و از واژگون شدن آن در داخل آب جلوگیری خواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی در استخر ها و آب های آرام استفاده کنید و از شناور ماندن بر روی آب در فضای آزاد و مقابل نور خورشید لذت ببرید. این حلقه شنا بادی دارای دو دستگیره در دو طرف محصول می باشد که به رنگ سفید بوده و با استفاده از آن ها فرد به راحتی بر روی آب مانده و از واژگون شدن او جلوگیری خواهد شد. با استفاده از این محصول ایمنی فرد حفظ شده و می تواند به خوبی از آب لذت ببرد.

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس

این محصول دارای کیفیت بالایی است که موجب شده تا تحمل وزن زیادی داشته باشد. البته تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از این محصول در داخل آب است. در خارج از آب باید از نشستن و پریدن بر روی بدنه این محصول جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان شد. این محصول به راحتی و در زمانی کوتاه نیز راه اندازی می شود. برای راه اندازی و استفاده از آن نیاز به یک پمپ باد اینتکس دارید تا در زمانی کوتاه و به سادگی بتوانید این محصول را باد بزنید. این حلقه شنا بادی دارای وزن بسیار کمی است که به راحتی می توانید آن را حمل کرده و جابه جا کنید. هم چنین پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید تا به بدنه این محصول آسیبی وارد نشود.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح پر 58263 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 591 گرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 رده سنی بالای 9 سال
تعداد دستگیره 2 عدد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در آب های آرام
 طراحی شیک و زیبا
 حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...