حلقه شنا بادی اینتکس مدل River Rat بزرگسال 68209

intex 68209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
950,000
780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل River Rat بزرگسال 68209 یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی بزرگسال است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس روانه بازار شده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. این حلقه شنا بادی دارای طراحی هیجان انگیز بوده و ظاهری جذاب دارد که نظر خریداران را جلب کرده و برای استفاده آن ها مناسب است. این محصول با برخورداری از ابعادی استاندارد، قابلیت استفاده برای تمامی افراد را دارا بوده و همه افراد می توانند به راحتی در داخل این حلقه شنا بادی بر روی آب به صورت شناور باقی مانده و از آن لذت ببرند.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح موش

این محصول دارای بدنه ای ضخیم از جنس وینیل است که با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد، تا سال ها قابل استفاده بوده و نیاز شما به خرید مجدد را برطرف می کند. شما با تهیه این حلقه شنا بادی می توانید ساعت ها بر روی آب به تفریح بپردازید و از تفریحات آبی لذت ببرید. این محصول در برابر ضربه و فشار استحکام خوبی داشته و به راحتی دچار پارگی و سوراخ نمی شود. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید. زیرا بدنه ای بسیار سبک داشته و در حالت تخلیه نیز ابعادی بسیار کوچک دارد. برای راه اندازی این محصول نیز توسط یک پمپ باد می توانید در زمان کوتاهی این حلقه شنا بادی را آماده استفاده کنید.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل River Rat بزرگسال 68209 با قیمتی ارزان و به صورت کاملا اورجینال تولید شرکت اینتکس، می توانید به سایت تخصصی فروش پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

 نوعتفریحی
 قطر122 سانتی متر
 ارتفاع35 سانتی متر
 وزن1.3 کیلوگرم
 جنس بدنهوینیل
 ضخامت لایه ها0.35 میلی متر
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هادارای طناب نجات
دارای دو دریچه باد مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...