حلقه شنا بادی اینتکس مدل Timeless رنگارنگ 56269

intex 56269 Timeless colorful

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل Timeless رنگارنگ 56269 یکی دیگر از جدیدترین انواع حلقه شنا بادی است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول خاص و ویژه با برخورداری از ابعادی استاندارد، برای استفاده افراد بالای 9 سال و نوجونان مناسب می باشد و با برخورداری از طراحی تخصصی توانسته به محبوبیت بالایی برسد. 

حلقه شنا بادی رنگارنگ اینتکس

حلقه شنا بادی دارای بدنه ای گرد بوده که به طور کامل دور بدن قرار می گیرد و مانع از فرورفتن فرد به داخل استخر می شود. این محصول به صورت رنگارنگ طراحی شده است و بر روی بدنه آن رنگ هایی شاد و جذاب وجود دارد. به این ترتیب از جذابیت بالایی برای افراد برخوردار بوده و به همین دلیل مورد پسند افراد قرار می گیرد. در دو طرف این محصول دو دستگیره وجود دارد که می توان از آن ها برای حفظ تعادل بر روی آب استفاده کرد. حلقه شنا بادی دارای بدنه ای ضخیم و منعطف است که طول عمر بالایی دارد و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد. این محصول خاص و ویژه در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت بی نظیری دارد و برای قرار گیری در داخل آب طراحی شده است. به همین دلیل در داخل آب تحمل وزن بالایی دارد. در خارج از آب باید مانع از نشستن کودکان بر روی حلقه شنا شوید و از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه خودداری نمایید تا بدنه دچار آسیب نشود. 

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل Timeless رنگارنگ 56269 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول جذاب و رنگارنگ را برای تفریحات آبی پر از هیجان تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 830 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپندارد
 برنداینتکس
 سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 9 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...