حلقه شنا بادی اینتکس مدل Wavy Dreams آبی 59256

intex 59256 Wavy Dreams Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل Wavy Dreams آبی 59256 محصولی بی نظیر و جذاب است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این حلقه شنا بادی دارای طراحی زیبا و بسیار کاربردی بوده و ابعادی استاندارد دارد. به طوری که برای کودکان بالای 9 سال مناسب بوده و به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد. کودک به راحتی با این حلقه شنا بادی می تواند بر روی آب شناور بماند بدون اینکه اذیت شده و بی شک این وسیله به یکی از لوازم های بادی محبوب کودک تبدیل خواهد شد. 

حلقه شنا بادی نوجوان اینتکس

بر روی بدنه این حلقه شنا بادی دو عدد دستگیره سفید رنگ وجود دارد که برای حفظ تعادل استفاده می شود. در زمان استفاده از این محصول کودک به راحتی می تواند از این دستگیره ها استفاده کرده و بر روی آب بماند. بدنه این محصول دارای مقاومت زیادی است و به راحتی می توان از آن تا سال ها استفاده کرد. جنس بدنه این حلقه شنا بادی از وینیل می باشد که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و قادر است وزنی برابر با 60 کیلوگرم را تحمل کند. البته تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از این محصول در داخل آب است. در خارج از آب لازم است تا از نشستن و پریدن کودک بر روی حلقه شنا بادی جلوگیری کنید تا به محصول آسیبی وارد نشود.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل Wavy Dreams آبی 59256 با ارزان ترین قیمت و کیفیت بسیار بالا و هم چنین طراحی زیبا و جذاب می توانید به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی  آبی و زرد
 وزن 441 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 9 سال 
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...