حلقه شنا بادی اینتکس مدل Wavy Dreams نارنجی 59256

intex 59256 Wavy Dreams orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس مدل Wavy Dreams نارنجی 59256 محصولی بی نظیر برای کودکان و نوجوانان است که با برخورداری از طراحی زیبا و جذاب، مورد علاقه آن ها قرار گرفته و به یکی از مجبوب ترین نمونه ها تبدیل شده است. این حلقه شنا بادی با برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب، به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد و کودک به راحتی می تواند ساعت ها بر روی آب شناور بماند و از بازی در داخل استخر و یا سایر آب های آرام لذت ببرد. این محصول دارای دو عدد دستگیره نیز می باشد که تعادل کودک را بر روی آب حفظ کرده و به او کمک می کند تا نهایت لذت را از بازی در داخل آب ببرد. وجود این دستگیره ها ایمنی کودک را افزایش داده و مانع از افتادن او به داخل آب خواهد شد.

حلقه شنا بادی اینتکس نوجوان نارنجی

برای استفاده و راه اندازی این محصول لازم است تا از یک پمپ باد اینتکس استفاده کنید. شما در زمانی کوتاه و به راحتی می توانید این حلقه شنا بادی را راه اندازی کرده تا کودک به بازی بپردازد. هم چنین پس از استفاده نیز به سرعت این محصول تخلیه می شود تا فضای کمی را اشغال کند. از ویژگی های مطلوب این محصول برخورداری از وزن بسیار کم است که به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. کودک به راحتی می تواند این حلقه شنا را دور بدن خود قرار دهد و حرکت کند. تنها نکته لازم است تا از کشیدن حلقه شنا توسط کودک بر روی زمین جلوگیری کنید تا محصول دچار آسیب نشود. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای طول عمر زیادی می باشد که تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل Wavy Dreams نارنجی 59256 با ارزان ترین قیمت از طریق سایت تخصصی فروش محصولات اینتکس به نام پول اینتکس قابل خریداری است. 

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی  نارنجی و صورتی
 وزن 441 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 9 سال 
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...