حلقه شنا بادی تک نفره طرح Stained Glass بست وی 36232

intex 36232

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
530,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی تک نفره طرح Stained Glass بست وی 36232 یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی است که با ابعادی استاندارد، برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. این محصول ویژه و عالی با طراحی زیبا و ساختار بدنه بسیار ساده و کاربردی، برای استفاده تمامی بزرگسالان مناسب است و به راحتی دور بدن افراد قرار می گیرد و مانع از فرو رفتن افراد در داخل آب می شود. به این ترتیب با استفاده از این حلقه شنا بادی می توانید ساعت ها بر روی آب شناور باشید و لذت ببرید.

حلقه شنا بادی بست وی

این محصول دارای بدنه ای با کیفیت و ضخیم است به طوری که در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار آسیب نشده و به سادگی می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. این حلقه شنا بادی دارای ظاهری بی نظیر بوده و طراحی جذابی دارد که موجب محبوبیت بالای آن شده است. این محصول طول عمر زیادی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد اما لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. در صورت نیاز به جابه جایی، حلقه شنا بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. پس از استفاده نیز به راحتی می توانید محصول را تخلیه کرده و جمع کنید تا فضای کمی را اشغال کند.

برای خرید حلقه شنا بادی تک نفره طرح Stained Glass بست وی 36232 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را به صورت اورجینال خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید به صورت حضوری نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

نوع تفریحی
 قطر 119 سانتی متر
 سنین مورد استفاده بالای 12 سال
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*20*4 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 طراحی شیشه ای و زیبا
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...