حلقه شنا بادی طرح دار اینتکس با دستگیره 56269

intex 56269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
650,000
620,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دار اینتکس با دستگیره 56269 یکی از زیباترین نمونه های حلقه شنا بادی تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس است که به تازگی روانه بازار شده و توانسته در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. این حلقه شنا زیبا و جذاب دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و از ظاهری زیبا برخوردار می باشد. در دو طرف این حلقه شنا بادی دو دستگیره سفید رنگ تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و مانع از افتادن شما به داخل آب خواهد شد.

حلقه شنا بادی اینتکس رنگارنگ

برای استفاده از این حلقه شنا بادی باید ابتدا آن را در فضایی که عاری از اشیای تیز باشد از بسته بندی خارج کرده و باز کنید. سپس توسط یک پمپ باد اینتکس اقدام به راه اندازی و باد زدن محصول نمایید. سپس می توانید حلقه شنا را از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید. این محصول با برخورداری از کیفیت بی نظیر در برابر آسیب مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید این محصول دچار تغییر رنگ و آسیب نشده و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. این حلقه شنا بادی را می توانید به راحتی در محیط های مختلف و آب های آرام به همراه خود ببرید و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. این محصول وزن بسیار کمی داشته و حمل و جابه جایی آن آسان است.

برای خرید حلقه شنا بادی طرح دار اینتکس با دستگیره 56269 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال ساخت شرکت اینتکس می توانید به سایت تخصصی فروش پول اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 نوع والف والف ایمن
 وزن 800 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره2
 تحمل وزن80 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 9 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...