حلقه شنا بادی مدل Timeless اینتکس 56269

intex 56269 Timeless

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی مدل Timeless اینتکس 56269 یکی دیگر از جدیدترین انواع حلقه شنا بادی است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است که به همین دلیل توانسته نظر خریداران را جلب کند. این محصول دارای بدنه ای با طرح زیبا و دارای رنگ قالب صورتی می باشد که موجب شده است تا برای افراد خصوصا دختران جذاب بوده و توجه آن ها جلب شود. در دو طرف این حلقه شنا بادی دو عدد دستگیره نیز وجود دارد که توسط آن می توان به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از ماندن بر روی آب لذت ببرید. 

حلقه شنا بادی اینتکس جذاب و زیبا

این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده نوجوانان و افراد بالای 9 سال مناسب می باشد. وجود بدنه ای پهن موجب می شود تا به راحتی بر روی آب شناور بماند و واژگون نشود. این محصول دارای بدنه ای با ضخامت ایده آل است که در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی داشته و در صورت رعایت نکات نگه داری می توان تا سال ها از آن به راحتی استفاده کرد. محصول فوق در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت خوبی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. در صورت نیاز به جابه جایی، لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این حلقه شنا بادی دارای وزن بسیار کمی است که حمل و جابه جایی آن را آسان می کند.

برای خرید حلقه شنا بادی مدل Timeless اینتکس 56269 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن 830 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپندارد
 برنداینتکس
 سایر ویژگی هامناسب سنین بالای 9 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...