حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناس رنگی 59230

intex 59230 pineapple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناس رنگی 59230 یکی از محصولات کاربردی و به صرفه شرکت اینتکس است که با ارزان ترین قیمت عرضه شده و دارای کیفیتی مطلوب بوده و طول عمر بالایی دارد. این محصول ویژه برای کودکان طراحی شده است و دارای ابعادی استاندارد می باشد به طوری که کودک با قرار گیری در داخل این حلقه شنا اذیت نشده و می تواند به سادگی به بازی در این حلقه شنای بادی پرداخته بدون اینکه اذیت شود و یا خسته شود.

حلقه شنا بادی کودک طرح آناناس

این حلقه شنا بادی دارای طراحی ظاهری جذابی بوده و بر روی آن تصاویر فانتزی از آناناس های رنگی دیده می شود. به همین دلیل در اولین برخورد توجه کودک را جلب کرده و او را به استفاده ترغیب می کند. این محصول با برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا، در برابر آسیب های وارده مقاومت زیادی نشان داده و در برابر ضربه و فشار استحکام مناسبی دارد. به این ترتیب این محصول دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. برای حفظ کیفیت این حلقه شنا بادی لازم است تا از نشستن کودک بر روی محصول در خشکی خودداری کنید و از پریدن کودک بر روی این حلقه شنا بادی جلوگیری نمایید. اشیای تیز را به بدنه حلقه شنا بادی نزدیک نکنید تا بدنه دچار آسیب نشود و پس از راه اندازی نیز محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید. 

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح آناناس رنگی 59230 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به سایت تخصصی خرید محصولات اینتکس به آدرس پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را خریداری کنید.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...