حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح دایناسور 59221

intex 59221 Dinosaur

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح دایناسور 59221 محصولی ویژه با طراحی جذاب و زیبا است که برای استفاده کودکان سه تا شش ساله عرضه شده و با برخورداری از ظاهری زیبا و جذاب مورد علاقه کودکان قرار گرفته است. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد بوده که به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد و توسط این محصول کودک می تواند ساعت ها بر روی آب شناور بماند و هم چنین والدین می توانند در تفریحات آبی کودک را به همراه خود ببرند و در کنار هم از بازی در آب لذت ببرند.

حلقه شنا بادی کودک طرح دایناسور

حلقه شنا بادی کودک دارای ظاهری جذاب و زیبا می باشد و به صورت یک دایناسور فانتزی طراحی شده است. بر روی این حلقه شنا بادی، سر و دم دایناسور را نیز به صورت بادی و متصل به بدنه می توانید ببینید. رنگ این محصول آبی بوده و طراحی زیبا و جذاب آن موجب محبوبیت بالای این محصول شده است. این محصول را به راحتی می توانید مورد استفاده قرار داده و به همراه خود در استخر و مسافرت ها ببرید. زیرا وزن کمی دارد و به دلیل برخورداری از حجم کوچک در زمان تخلیه، به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد. این حلقه شنا به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، به راحتی در محیط های باز و نور مستقیم خورشید قابل استفاده است. بدنه این حلقه شنا بادی مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و به دلیل داشتن استحکام زیاد، طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح دایناسور 59221 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.23 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 238 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار سه بعدی
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...