حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی 59230

intex 59230 fish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی 59230 یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که با ساختار ساده و کاربردی و برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد توانسته مورد توجه کودکان واقع شود و به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه دارای ابعادی استاندارد برای استفاده کودکان است و به خوبی دور بدن کودک قرار گرفته و مانع از فرو رفتن کودک در داخل آب می شود. به این ترتیب کودک می تواند به راحتی در داخل آب بازی کرده و شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. 

حلقه شنا بادی کودک طرح ماهی

این محصول با داشتن بدنه ای ضخیم و با کیفیت، دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. بدنه این محصول از جنس وینیل بوده و بر روی آن طرح های ماهی رنگارنگ وجود دارد که جذابیت بالایی برای کودکان داشته و آن ها را به استفاده ترغیب می کند. برای برخورداری از طول عمر بالا لازم است تا از پریدن کودکان بر روی این حلقه بادی جلوگیری کرده و مانع از نشستن کودک بر روی این محصول شوید. هم چنین باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و پس از راه اندازی، این محصول را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، حلقه شنا را از روی زمین بلند کنید. این محصول برای استفاده در استخر و آب های آرام مناسب است و تا سال ها قابلیت استفاده دارد. راه اندازی و تخلیه مکرر به بدنه آسیب نزده و به دلیل برخورداری از وزن کم، به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح ماهی 59230 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی، به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید محصول فوق نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...