حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی 59230

intex 59230 Hawaii

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی 59230 یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی است که با ساختار ساده و طراحی جذاب، مورد علاقه کودکان واقع شده و با برخورداری از طول عمر بالا، تا سال ها قابل استفاده می باشد. این حلقه شنا بادی ساختاری ساده داشته و به صورت یک حلقه ساده می باشد. بر روی آن تصاویر زیبایی به صورت رنگارنگ و فانتزی وجود دارد که توجه کودک را جلب کرده و برای او لذت بخش خواهد بود. 

حلقه شنا بادی کودک طرح هاوایی

این محصول دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده کودکان مناسب می باشد و کودک می تواند به راحتی این حلقه شنا را دور خود قرار داده و از شناور ماندن بر سطح آب لذت ببرد. کودک با استفاده از این حلقه بادی می تواند به راحتی در داخل استخر بازی کرده و لحظات شادی را تجربه کند. این محصول را می توانید به راحتی حمل کرده و به همراه خود ببرید. زیرا در حالت بسته بندی بسیار کوچک بوده و هم چنین وزن ناچیزی دارد که می توان آن را به راحتی در هر محیطی مورد استفاده قرار داد. برای راه اندازی این حلقه شنا بادی باید از یک پمپ باد استفاده کرد تا در زمانی کوتاه این محصول آماده استفاده شود. پس از راه اندازی از کشیدن این محصول برروی زمین خودداری کرده و حلقه شنا را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا آسیبی به حلقه شنا بادی وارد نشود. پس از استفاده نیز به راحتی این حلقه شنا بادی را تخلیه کرده و جمع کنید.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح هاوایی 59230 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و محصول را به صورت اورجینال و با کیفیت بالا خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...