حلقه شنا بادی کودک اینتکس قطر 51 طرح بستنی 59230

intex 59230 ice cream

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس قطر 51 طرح بستنی 59230 محصولی جذاب و ویژه است که برای استفاده کودکان با سنین 3 تا 6 سال طراحی شده و دارای ابعادی استاندارد و طراحی زیبا و چشم نواز است. این محصول به صورت یک حلقه شنا با قطر 51 سانتی متر طراحی شده است و وسیله ای استاندارد و مناسب برای خانواده های دارای فرزند می باشد به طوری که در تفریحات آبی در استخر و دریا می توانند به راحتی کودک خود را نیز به همراه ببرند و توسط این حلقه شنا به خوبی ایمنی کودک را بر روی آب تأمین کنند. 

این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی داشته و می توانید به راحتی از آن به صورت مداوم استفاده کنید. بدنه این محصول در برابر خراش و پارگی استحکام بالایی از خود نشان می دهد و با توجه به کیفیت ویژه، تحمل وزن خوبی دارد. بدنه این محصول به صورت شفاف است و بر روی آن تصاویر زیبایی از بستنی وجود دارد. وزن این محصول بسیار کم بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. شما به راحتی می توانید این محصول را به همراه خود برده و آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید. این حلقه شنا توسط یک پمپ باد به سادگی راه اندازی شده و پس از استفاده نیز به راحتی تخلیه می شود تا مجدد فضای کمی را اشغال کرده و نیازی به فضای زیادی نداشته باشد.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس قطر 51 طرح بستنی 59230 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را مطرح کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...