تشک بادی روی آب طرح جزیره جدید

Bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح جزیره جدید یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی بوده که توسط شرکت بزرگ بست وی تولید و به بازار های جهانی عرضه شده است. بخش اصلی بدنه این محصول بادی به طرحی جذاب زیبا تشبیه شده و دارای بدنه ای به رنگ های آبی، زرد، نارنجی و.. می باشد که به جذابیت و زیبایی هرچه بیشتر این محصول افزوده است. در حالت کلی میتوان گفت طراحی این تشک بادی بسیار منحصر به فرد و فانتزی بوده که به دلیل حجم و ابعاد کمی که داشته می تواند برای استفاده در محل های گوناگون و مختلف یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. لازم به ذکر است جنس بدنه و رویه این محصول با کیفیت از وینیل طرح چرم براق ساخته شده که از استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

همانطور که می دانید این جنس یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی بوده و همچنین دلیل استفاده مدوام از جنس وینیل، مقاومت بسیارعالی در کنار راحتی ایده آل این کالا می باشد. خصوصیت مهم دیگری که درباره این محصول بادی حائز اهمیت است و تمامی خریداران هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشند میزان تحمل وزن این تشک بادیست چرا که این کالا قابلیت تحمل وزن عالی داشته و البته این نکته با توجه به ظرفیت یک نفره ای که این تشک داشته بسیار ایده آل و در عین حال استاندارد می باشد. شایان ذکر است این کالا علاوه بر داشتن ضمانت نامه معتبر جهت آسودگی خیال شما، دارای برچسب تعمیراتی نیز می باشد که پس از خرید به همراه کالا برای شما ارسال خواهد شد.

جنس بدنه تشک بادی روی آب طرح جزیره جدید

نکته مهم دیگر درباره این کالا که بسیار حائز اهمیت است و باید به آن اشاره کنیم، جنس و کیفیت بدنه این کالاست چرا که با توجه به اینکه این کالا برای سنین کودکان و بزرگسالان طراحی شده پس حساسیت هایی برای خرید این تشک بادی وجود داشته که هنگام خرید حتما باید به این نکات توجه داشته باشیم. در همین رابطه باید گفت که بدنه اصلی و رویه این محصول از کیفیت و جنسی عالی برخوردار بوده و در واقع متریال سازنده این تشک بادی از نوعی پلاستیک غیر شیمیایی بوده که پی وی سی نام دارد.

 این نوع از جنس برای ساختن تمامی محصولات بادی بسیار ایده آل بوده که همین ویژگی سبب شده تا تمامی خانواده ها نگران طول عمر و افت کیفیت این کالا نباشند. همچنین باید اشاره داشته باشیم که استفاده از این نوع جنس در تهیه تشک بادی فوق، باعث شده تا کودکان و بزرگسالان در یک محیط کاملا نرم و راحت استراحت کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

ابعاد و حجم استاندارد تشک بادی روی آب طرح جزیره جدید

در خصوص اندازه و ابعاد این محصول باید گفت که این تشک بادی روی آب با ابعادی کاملا استاندارد و ایده آل ساخته شده که البته این مسئله سبب شده تا این کالا برای کودکان بالای 3 سال یک محصول کاملا مناسب باشد. همچنین طراحی این کالا به گونه ای است که افراد پس از قرار گیری بر روی آن، می توانند به راحتی روی آن دراز کشیده و بدون ایجاد سر و گردن درد ساعت های طولان یمدت را بر روی این محصول به خوشی بگذراند و به راحتی تعادل خود را حفظ کرده و به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کند. 

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب طرح جزیره جدید

نوع راه اندازی این محصول بسیار ساده و آسان بوده به این صورت که شما عزیزان برای راه اندازی این تشک بادی تنها نیاز به خرید یک پمپ باد دارید( خرید پمپ باد های دستی یا برقی از طریق شرکت اینتکس امکان پذیر خواهد بود ).  بنابراین پس از قرار دادن این کالا بر روی سطحی مسطح و صاف می توانید از طریق دریچه های باد تعبیه شده برروی بدنه این محصول اقدام به باد زدن آن نمایید و در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه از محصول خودتان به راحتی استفاده کنید.

چگونگی سفارش تشک بادی روی آب طرح جزیره جدید

لازم به ذکر است با در نظر گرفتن تمامی این موارد و نکات ذکر شده درباره این محصول، شما عزیزان می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس و یا تماس با شماره تلفن های درج شده در سایت این تشک بادی روی آب طرح جریزه جدید را به همراه ضمانت اصل بودن کالا تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...