تشک بادی روی آب طرح گل سرخ جدید

58783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
35%
910,000
598,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گل سرخ جدید از سری محصولات جدید شرکت اینتکس بوده که یکی از دلایل اصلی خرید و یا انتخاب این کالا توسط مشتریان و یا علاقه مندان، بهره مندی از طرح و نقش فوق العاده شیک و جذاب کالا به خصوص بر روی آب است. در همین جهت باید عنوان کنیم که این کالا ساختاری شبیه به یک گل سرخ زیبا داشته که به صورت کامل دقیق و زیبا طراحی و ساخته شده است. دور تا دور این محول به صورت گرد طراحی شده و دارای رنگ قرمز بوده و هنگامی که بر روی آب قرار می گیرد تضاد بسیار جذابی ایجاد خواهد کرد که همین موضوع سبب زیبایی دو چندان این محصول خواهد شد.

 لازم به ذکر است نکته دیگر در خصوص این کالا استفاده از رویه شیار دار بوده که موجب ایجاد نرمی و راحتی این محصول شده است و شما عزیزان به هنگام استفاده از این کالا به هیچ عنوان دچار خستگی نخواهید شد. البته لازم به ذکر است این شیارها از لیز خوردن شما نیز جلوگیری خواهد کرد. همچنین نکته مهم دیگر درباره این محصول قابلیت استفاده از این کالا برای سنین بزرگسال می باشد که از قدرت تحمل وزن عالی نیز برخوردار است. در آخر باید گفت این تشک بادی روب آب طرح گل سرخ دارای یکی از محبوب ترین طراحی ها بوده که در مدت بسیار کم توانسته به فروش بالایی دست یابد. شما عزیزان می توانید این کالا منحصر بفرد و جذاب را از طریق سایت نمایندگی اینتکس در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.  

 نوع گرد
 طول 145 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...