استخر بادی بزرگ بست وی طرح پره ای 54066

bestway 54066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
2,900,000
2,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ بست وی طرح پره ای 54066 یکی از جدیدترین انواع استخر بادی است که طراحی خاص و ویژه ای داشته و ابعادی بسیار کاربردی دارد. این محصول برای استفاده خانوادگی مناسب بوده و چند نفر به راحتی در داخل این استخر بادی جای می گیرند. این محصول با برخورداری از ظاهری خاص و جالب، توجه خریداران را جلب کرده و به فروش بالایی رسیده است. به علاوه این محصول توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که از دلایل فروش بالای آن محسوب می شود.

استخر بادی بیضی پره ای بست وی

از ویژگی های این استخر بادی برخورداری از بدنه ای با مقاومت بسیار بالا است. این استخر بادی از جنس وینیل بوده و ضخامت استانداردی دارد. محصول فوق در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی استحکام خوبی از خود نشان می دهد و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. علاوه بر آن بدنه این محصول در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم بوده و قرار گیری آن در برابر نور خورشید موجب افت کیفیت و رنگ پریدگی استخر بادی نخواهد شد. این محصول به صورت بیضی طراحی شده است و دارای دیواره ای شفاف و پهن می باشد. شما می توانید به راحتی به دیواره استخر بادی تکیه بدهید و از نشستن در استخر بادی لذت ببرید. این دیواره زیبا دارای اشکال جالبی در رنگ های مختلف است که شکلی خاص را به وجود می آورند. این محصول طول عمر زیادی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید استخر بادی بزرگ بست وی طرح پره ای 54066 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

نوعخانگی
ظرفيت 542 ليتر
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رويه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.6 کيلوگرم
 دارای دیواره شفاف مقاوم
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...