استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح هشت پا 56138

intex 56138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح هشت پا 56138 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر های بادی اینتکس است که با طراحی ویژه و برخورداری از ابعاد بزرگ، برای بازی های دسته جمعی کودکان مناسب بوده و کودک توسط آن می تواند به راحتی ساعت ها در فضای باز مشغول بازی در داخل آب شود. این محصول طراحی جذاب و فانتزی دارد و برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب می باشد.

استخر بادی اینتکس طرح هشت پا

به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، این محصول برای استفاده در برابر نور مستقیم خورشید مناسب بوده و می توانید به راحتی این استخر بادی را در فضاهایی مانند حیاط ویلا و باغ راه اندازی کنید تا کودکان سرگرم شده و به تفریحات آبی مشغول شوند. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از حلقه های بادی و اسباب بازی های بادی است. یک اختاپوس بزرگ بخش بالایی این استخر بادی را پوشش داده است که حلقه های بادی در پاهای اختاپوس قرار می گیرند. در وسط این استخر بادی هم یک سرسره بادی وجود دارد که هیجان بازی های کودکان را چند برابر کرده و برای بازی بسیار عالی است. این سرسره بادی به صورت مواج طراحی شده است تا آب بر روی سطح آن جمع نشده و کودک بتواند به راحتی از روی آن سُر بخورد. این محصول دارای دیواره ای کوتاه است که ایمنی کودکان را حفظ کرده و برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال مناسب می باشد.

برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح هشت پا 56138 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، این محصول را به سادگی از نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس در ایران خریداری کنید. با سفارش این محصول، در زمانی کوتاه آن را درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 229 لیتر
طول 234 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 150 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
تحمل وزن سرسره54 کیلوگرم
ضخامت بدنه0.28 میلی متر
وزن بسته بندی4.750 کیلوگرم
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای دو حلقه شنا بادی مجزا
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین بالای دو سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...