استخر بادی سایبان دار کودک طرح یونیکورن 58438

intex 58438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,275,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سایبان دار کودک طرح یونیکورن 58438 محصولی ویژه برای کودکان است که با طراحی خاص و بسیار کاربردی توانسته مورد تأیید والدین قرار بگیرد و به فروش بالایی برسد. این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است و دارای کفی بادی می باشد. به این ترتیب در زمان بازی، پاهای کودک اذیت نشده و کودک می تواند بدون آسیب از نشستن در کف استخر و بازی در آب لذت ببرد. این محصول دیواره ای کوتاه دارد که مناسب کودکان با سنین کوچک تر بوده و نگرانی والدین را از بابت تنها بازی کردن کودک در داخل آب از بین می برد. این دیواره کاملا ضخیم و نرم است و در صورت برخورد کودک، انعطاف خوبی از خود نشان می دهد. 

استخر بادی سایبان دار یونیکورن

این محصول همراه با یک سایبان بادی طراحی شده است که برای استفاده کودک در نور خورشید ایده آل بوده و مانع از سوختن پوست حساس کودکان می شود. این محصول را می توانید به راحتی در نور مستقیم خورشید قرار دهید زیرا کیفیت بدنه آن مانع از رسیدن آسیب در طی قرار گرفتن درمعرض نور خورشید خواهد شد. بدنه این استخر بادی از جنس پی وی سی است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و دارای طول عمر زیادی است. البته لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید تا کیفیت آن حفظ شود. در صورت بروز آسیب نیز جهت مشاوره با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

برای خرید استخر بادی سایبان دار کودک طرح یونیکورن 58438 با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را به راحتی از مرجع تخصصی استخر های بادی خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی متر
 ظرفیت 45 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 سنین مورد استفاده بالای 2 سال 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 1.48 کیلوگرم
دارای کف بادی
سایبان سرخود
ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...