استخر بادی دخترانه بست وی طرح پرنسس 91056

bestway 91056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه بست وی طرح پرنسس 91056 یکی دیگر از انواع استخر های بادی بزرگ است که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است. این استخر بادی به صورت مستطیلی طراحی شده و دارای ابعاد بزرگی می باشد به طوری که چند کودک می توانند در داخل این استخر به بازی بپردازند. با توجه به ابعاد این استخر بادی، می توانید آن را در حیاط منزل و یا ویلا قرار دهید تا کودکان بتوانند در هوای آزاد بازی کنند. 

استخر بادی دیزنی صورتی

بدنه این استخر بادی به رنگ صورتی است که بر روی دیواره آن، تصاویر پرنسس های دیزنی قرار دارد. این گونه طراحی موجب شده تا این استخر بادی مورد توجه دختران قرار بگیرد. دیواره استخر بادی به صورت ضخیم با انعطاف بسیار بالا بوده که به راحتی میتوان به دیواره آن تکیه داد و در داخل استخر نشست. کفی استخر بادی نیز به صورت حبابی بادشو است که نرم بوده و پاها در زمان قرار گیری در داخل استخر اذیت نخواهند شد. به دلیل کیفیت بالای بدنه این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین می توانید آن را به راحتی در مقابل نور مستقیم خورشید راه اندازی کنید بدون اینکه بدنه دچار افت کیفیت و رنگ پریدگی شود. محصول فوق وزن کمی دارد که جابه جایی و حمل آن را آسان کرده است. به علاوه در حالت بسته بندی ابعادی کوچک دارد و فضای کمی را اشغال می کند.

استخر بادی دخترانه بست وی طرح پرنسس 91056 از طریق سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است. با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های ما در تماس باشید.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 200 سانتی متر
عرض 146 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...