استخر بادی کودک اینتکس طرح دایناسورها 56132

intex 56132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح دایناسورها 56132 یکی از بهترین نمونه های استخر بادی است که به تازگی تولید شده و روانه بازار شده است. این محصول ویژه از طراحی جذابی برخوردار می باشد که مورد علاقه اغلب کودکان بوده و برای استفاده گروهی نیز مناسب است. این استخر بادی با برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب، امکان استفاده در حیاط باغ و ویلا را به شما می دهد و توسط آن کودک ساعت های طولانی سرگرم بوده و با شادی به بازی خواهد پرداخت. 

استخر بادی طرح دایناسور

کیفیت بالای این استخر بادی امکان استفاده از آن را در آفتاب مستقیم به شما می دهد و در اثر قرار گیری در نور مستقیم خورشید، محصول دچار آسیب نخواهد شد. محصول فوق با برخورداری از بدنه ای از جنس پی وی سی، برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. باد زدن و تخلیه استخر بادی نیز آسیبی به آن وارد نکرده و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. برای راه اندازی این محصول نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که با توجه به تمایل خود می توانید به راحتی یکی از انواع پمپ های باد را انتخاب کرده و از سایت پول اینتکس خریداری نمایید. این محصول با برخورداری از اسباب بازی های بادی نظیر دایناسور، آتشفشان و ... فضایی بسیار جذاب را برای کودکان ایجاد می کند.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح دایناسورها 56132 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
ظرفیت 270 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 201 سانتی متر
ارتفاع 36 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +2 سال
 دارای سه عروسک بادی دایناسور
 دارای دو عروسک بادی کاکتوس
 دارای یک آتشفشان بادی
 همراه با شش عدد توپ بادی رنگی
 دارای آبشار بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...