جارو اسکیمر جدید اینتکس مدل اتومات 28007

intex 28007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر جدید اینتکس مدل اتومات 28007 یکی دیگر از جدیدترین انواع محصولات نظافت استخر است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید و روانه بازار شده است. بی شک پاک و تمیز نگه داشتن استخر های پیش ساخته خصوصا در ابعاد بزرگ، از دغدغه های افراد بوده و افراد سعی دارند تا استخر های پیش ساخته خود را از آلودگی ها تمیز کنند تا نیازی به تعویض آب استخر نداشته باشد. جارو اسکیمر اتومات جدید اینتکس با کارکرد فوق العاده عالی، برای استفاده در استخر های پیش ساخته اینتکس مناسب بوده و به سرعت استخر را تمیز خواهد کرد. 

جارو اسکیمر اتومات اینتکس

این محصول به صورت اتومات کار کرده و در هر دقیقه طول پنج متر را می پیماید. به این ترتیب در زمانی کوتاه، تمامی آلودگی های کف استخر را تمیز کرده و کف استخر درخشان خواهد شد. لوله این جارو اسکیمر جدید طولی برابر با 6.5 متر دارد که برای استخر های پیش ساخته در ابعاد بزرگ نیز مناسب است. این محصول ویژه ابعادی کوچک دارد و به راحتی قابل حمل می باشد. در بسته بندی این محصول دفترچه راهنما نیز موجود است که در صورت داشتن سوالی در خصوص کارکرد محصول، می توانید به آن مراجعه کنید. لازم به ذکر است که این محصول برای استفاده در استخر های بتنی مناسب نبوده و صرفا جهت استفاده در استخر های پیش ساخته طراحی و تولید شده است.

برای خرید جارو اسکیمر جدید اینتکس مدل اتومات 28007 با جدیدترین فناوری روز دنیا و ساخت شرکت اینتکس، می توانید به راحتی این محصول را از طریق سایت پول اینتکس سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. برای مشاوره خرید با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع اتومات
 سرعت حرکت5 متر در دقیقه
 طول شلنگ 6.5 متر
 جمع کننده زباله 1.5 لیتر
قابلیت استفاده
 توسط پمپ تصفیه آب با قدرت 3407 تا 5678 لیتر بر ساعت
 سایر ویژگی ها فیلتر مشبک 0.3 میلی متری برای دریافت ریزترین زباله ها
 سینی جمع آوری کننده زباله 0.8 لیتری
 دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 برای استخرهای بتنی مناسب نیست
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...