پارو قایق بادی اینتکس آلومینیومی 69625

intex 69625

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پارو قایق بادی اینتکس آلومینیومی 69625 یکی از محصولات حرفه ای شرکت بزرگ اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی فروش محصولات اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه دارای طراحی کاملا حرفه ای و استاندارد بوده و برای استفاده در مسابقات و قایق سواری حرفه ای به کار می رود. دسته این پارو قایق بادی از آلومینیوم است. دلیل استفاده از آلومینیوم در این پارو، برخورداری این فلز از وزن بسیار پایین و استحکام فوق العاده بالا است که موجب می شود تا پارو قایق بادی وزن بسیار کمی داشته باشد. هم چنین آلومینیوم در برابر اکسید شدن در مجاورت آب نیز مقاوم می باشد.

پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس

به این ترتیب با برخورداری از وزن کم، به راحتی می توان این پارو را حرکت داد و در زمان پارو زنی، انرژی بیش تری از فرد گرفته نخواهد شد. هم چنین جنس کفی این پارو نیز از بهترین نوع پلاستیک فشرده می باشد که وزن کمی داشته و استحکام بی نظیر دارد. این پارو در برابر فشار آب مقاومت زیادی دارد و به سادگی نمی شکند. هم چنین محصول فوق با برخورداری از وزن بسیار کم، برای استفاده در تمامی قایق های بادی مناسب بوده و در انواع مختلف قایق های بادی اینتکس می توان آن را به کار برد. این محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

این محصول ساخت شرکت اینتکس است و به صورت اورجینال در سایت تخصصی و رسمی این شرکت به نام پول اینتکس به فروش می رسد. برای خرید پارو قایق بادی اینتکس آلومینیومی 69625 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید و یا با شماره های ما در تماس باشید.

 نوعتاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.6 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...