سبد قرص کلر اینتکس شناور در استخر 29041

intex 29041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سبد قرص کلر اینتکس شناور در استخر 29041 محصولی بی نظیر برای تصفیه آب استخر است که با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی پول اینتکس در دسترس شما قرار دارد. این محصول ویژه با برخورداری از طراحی خاص و بسیار کاربردی، ابزاری حرفه ای برای افراد دارای استخر به شمار می رود و یکی از ضروریات استفاده از استخر های بزرگ است. در صورت استفاده از پمپ های تصفیه آب، خواهید دید که آب استخر اگرچه توسط پمپ تصفیه شده و آلودگی در داخل آن نیست، اما به دلیل راکد ماندن کدر شده و دیگر شفاف نخواهد ماند. در این صورت لازم است تا از یک قرص کلر استفاده کنید. قرص کلر آب را به خوبی شفاف کرده و آب استخر را به طور کامل ضد عفونی می کند.

سبد شناور قرص کلر اینتکس

سبد قرص کلر اینتکس شناور در استخر 29041 به گونه ای طراحی شده است که می تواند قرص کلر را به صورت یکنواخت و تدریجی در داخل آب حل کرده به طوری که آب استخر کاملا شفاف شود و اثری از آلودگی باقی نماند. درب این سبد شناور باز شده و قرص کلر در داخل آن قرار می گیرد. پس از بستن درب سبد شناور، می توانید آن را در داخل استخر رها کنید. به این ترتیب قرص کلر به طور تدریجی در آب حل خواهد شد. به دلیل شناور بودن این سبد و چرخیدن در تمامی آب استخر، قرص کلر به صورت یکنواخت در داخل آب حل شده و تمامی آب استخر تمیز می شود. این محصول ابعادی کوچک دارد که فضای زیادی را در استخر اشغال نخواهد کرد.

برای تهیه سبد قرص کلر اینتکس شناور در استخر 29041 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ساخت شرکت اینتکس به صورت اورجینال، از طریق سایت پول اینتکس اقدام به خرید کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...