فواره استخر پیش ساخته اینتکس 28089

intex 28089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فواره استخر پیش ساخته اینتکس 28089 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که به صورت تخصصی برای استخر های پیش ساخته اینتکس طراحی شده و قادر است فضایی جذاب و هیجان انگیز را برای تفریحات آبی فراهم کند. این فواره استخر پیش ساخته به خوبی بر روی لبه استخر پیش ساخته و به فریم استخر متصل می شود و با پاشیدن آب، لحظات هیجان انگیز و جذابی را ایجاد می کند.

فواره استخر پیش ساخته اینتکس

این محصول ابعادی کوچک دارد و از وزن کمی برخوردار است. نکته جالب توجه در خصوص این محصول، برخورداری از چراغ ال ای دی در داخل فواره می باشد که در طول شب به خوبی روشن شده و در زمان پاشیدن آب به اطراف، زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند. این محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد و منحصر به استخر های پیش ساخته اینتکس است. با استفاده از این فواره می توانید به خوبی هیجان بازی های آبی و تفریحات خود را افزایش دهید. نور پردازی این فواره نیز در طی شب از زیبایی های بی نظیر آن محسوب می شود و دارای چهار رنگ چراغ است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن دوام عالی، طول عمر زیادی دارد. به راحتی متصل شده و شما به سادگی می توانید آن را راه اندازی نمایید. در بسته بندی نیز یک دفترچه راهنما موجود است که در صورت ایجاد مشکل در راه اندازی می توانید به آن مراجعه نمایید.

فواره استخر پیش ساخته اینتکس 28089 ساخت شرکت بزرگ اینتکس بوده و به صورت اورجینال و با ارزان ترین قیمت در سایت تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. برای تهیه این محصول سفارش خود را ثبت کرده و یا با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...