جلیقه نجات بزرگسال خارجی فومی زرد

life vest yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,200,000
980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بزرگسال خارجی فومی زرد محصولی بی نظیر با ابعاد استاندارد و مناسب است که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. این جلیقه نجات با برخورداری از کیفیت بسیار بالا و طراحی حرفه ای، فضایی بسیار مناسب برای استفاده بزرگسالان را ایجاد می کند. محصول فوق برای استفاده در قایق سواری، آموزش شنا و ... مناسب بوده و یکی از برترین نمونه ها می باشد.

جلیقه نجات فومی بزرگسال

با استفاده از این محصول به راحتی می توانید بر روی آب به صورت شناور بمانید به همین دلیل برای استفاده در انواع تفریحات آبی کاربرد داشته و مانع از غرق شدن افراد می شود. این جلیقه نجات به صورت فومی بوده که کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد و برای استفاده ایده آل است. از مزیت های استفاده از این جلیقه نجات، برخورداری از وزن بسیار کم می باشد که به راحتی می توانید آن را استفاده نمایید. این جلیقه نجات به رنگ زرد و مشکی بوده که جذابیت بیش تری به آن می بخشد. بر روی بدنه این محصول بندهایی وجود دارد که به راحتی باز و بسته می شود و مانع از درآمدن جلیقه نجات از تن فرد خواهد شد. به این ترتیب در فشار بالای آب نیز جلیقه نجات از تن شخص درنیامده و به خوبی ایمنی او را تضمین می کند.

برای خرید جلیقه نجات بزرگسال خارجی فومی زرد با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس گرفته و این محصل را از طریق فروشگاه پول اینتکس به صورت حضوری تهیه کنید.

نوع نجات غریق
 جنس بدنهفومی و برزنت ضخیم
 رنگ محصولزرد - مشکی
 سنین مورد استفاده بزرگسال
 وزن 500 گرم
 سایز محصولایکس لارج
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  مناسب بزرگسالان
 دارای بند تنظیم سایز
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...