پمپ تخلیه آب استخر اینتکس 28606

intex 28606

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تخلیه آب استخر اینتکس 28606 یکی از پرکاربرد ترین محصولات اینتکس است که برای افراد دارای استخر های بزرگ نظیر استخر های پیش ساخته و استخر ایزی ست کاربرد بسیاری دارد. بی شک تخلیه آب استخر در صورت کثیف شدن و یا ایجاد مشکل، کاری بسیار سخت بوده و یکی از دغدغه های افراد محسوب می شود. شما با تهیه این پمپ تخلیه آب استخر در زمانی بسیار کوتاه و بدون هیچ زحمتی می توانید به سادگی آب درون استخر را تخلیه کنید.

کارکرد پمپ تخلیه استخر اینتکس

این محصول ابعادی کوچک دارد اما دارای توانی برابر با 220 - 240 ولت است. به این ترتیب شما محصولی با ابعادی کوچک اما پرقدرت در اختیار دارید. هم چنین این محصول قادر است در هر ساعت حجم آبی برابر با 3595 لیتر را از استخر خارج کند که بی شک مقدار قابل توجهی بوده و به قدرت بالای این وسیله اشاره می کند. محصول فوق دارای یک شلنگ متصل به بدنه می باشد و کارکرد آن توسط برق صورت می گیرد. با اتصال این پمپ تخلیه به برق، محصول توسط این شلنگ آب را به بیرون از استخر انتقال می دهد و در زمانی بسیار کوتاه، استخر را تخلیه خواهد کرد. این محصول ساخت شرکت اینتکس بوده و از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار می باشد که طول عمر بالایی دارد و افراد با خاطر آسوده می توانند آن را مور استفاده قرار دهند.

برای خرید پمپ تخلیه آب استخر اینتکس 28606 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس در ایران، این محصول را سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت نمایید. در صورت نیاز به مشاوره خرید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

 مناسب  استخر های پیش ساخته و بتنی
 کارایی پاکسازی و تخلیه آب و زباله های استخر 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  دارای شلنگ مخصوص
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...