استخر بادی کودک اینتایم طرح خرس yt023

intime yt023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,494,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتایم طرح خرس yt023 یکی از جذاب ترین محصولات موجود در سایت پول اینتکس است که با برخورداری از طراحی ویژه و ظاهری جذاب توانسته مورد علاقه کودکان واقع شود. این محصول دارای ابعادی کوچک بوده و ارتفاعی بلند دارد. به همین دلیل برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب بوده و برای استفاده کودکان طراحی شده است. ارتفاع این استخر بادی موجب شده است تا بتوان از آن به عنوان وان بادی در حمام نیز بهره مند شد و دیگر نیازی به خرید وان بادی نداشته باشید.

استخر بادی طرح خرس اینتایم

این محصول دیواره ای چند لایه دارد که هر یک از لایه ها به صورت جداگانه باد شده و آماده استفاده می شود. بر روی لبه این وان بادی نیز یک عروسک خرسی با طراحی فانتزی و به صورت بادی متصل شده است که ظاهری جذاب را برای وان بادی ایجاد می کند. به همین دلیل کودک از دیدن این محصول خوشحال شده و به راحتی به استفاده از آن تمایل نشان می دهد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای کوچک نیز قرار دهید. محصول فوق برای استفاده در تراس منزل نیز مناسب است و به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، قرار گیری این محصول در برابر نور خورشید موجب افت کیفیت نشده و بدنه دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نخواهد شد. این محصول در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد.

برای خرید استخر بادی کودک اینتایم طرح خرس yt023 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید.

نوع خانگی ، مسافرتی
 قطر 106 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 برند اینتایم
 سنین مورد استفاده تا 3 سال
 جنس رویه  PVC براق
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها  قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
  وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...