استخر بادی کودک اینتکس صورتی

intex 57100 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس صورتی یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی سایز کوچک برای استفاده در فضاهای محدود نظیر آپارتمان و بالکن بوده که ساختاری مناسب و استاندارد داشته و مشکلی برای تفریحات آبی فرزند شما ایجاد نخواهد کرد. البته بیان این مطلب به این منظور نبوده که کاربرد این استخر بادی تنها محدود به فضای داخلی منزل بوده ، زیرا که جنس بدنه و ساختار پرتابل این استخر بادی کودک امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در زمان سفر و یا رفتن به باغ و ویلا یا به طور کلی در فضای باز نیز به راحتی محصول را راه اندازی کرده تا فرزند شما به تفریح بپردازد. بدنه اصلی این استخر بادی ساختاری مربع شکل داشته رنگ اصلی بدنه آن سفید رنگ انتخاب شده اما در بخش هایی نظیر دیواره ها شاهد رنگ زیبای صورتی بوده که متناسب با روحیات دخترانه انتخاب شده و با رنگ سفید اصلی یک تضاد زیبا تشکیل می دهد. دیواره این استخر بادی از دولایه مجزا تشکیل شده که هریک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی شده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر آن می شود.

استخر بادی کودک مربعی صورتی

کف این محصول نیز برخلاف سایر نمونه های استخر بادی کودک از نوع بادشو تولید شده که موجب می شود تا در زمان بازی کودک احساس راحتی داشته و دچار آسیب نشده و از سوی دیگر دوام بخش کف محصول به صورت چشمگیری افزایش یابد. بدنه اصلی این استخر بادی کودک از آنجایی که از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید که تحت تاثیر قرار داشتن در معرض نور خورشید و یا دماهای مختلف آب قرار نخواهد گرفت. از سوی دیگر در نظر داشته باشید میزان دفعات راه اندازی و جمع اوری این استخر بادی تاثیری بر طول عمر آن ندارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک اینتکس صورتی را دارید می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای نوجوانان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...