استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس 91035

bestway 91035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
730,000
680,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس 91035 یکی دیگر از جدیدترین محصولات موجود در سایت پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت توسط مرجع تخصصی فروش استخر های بادی عرضه می شود. این استخر بادی از نوع سه حلقه بوده که با اتصال سه حلقه بادی بر روی یکدیگر تشکیل شده است و دارای بدنه ای مقاوم می باشد. دیواره این استخر بادی از سه رینگ تشکیل شده و هر یک از این حلقه ها دارای یک دریچه باد برای راه اندازی می باشند. 

استخر بادی سه رینگ میکی موس

برای راه اندازی این استخر بادی لازم است تا در فضایی که عاری از اشیای تیز و سنگ و چوب های تیز باشد، محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین باز کنید. سپس توسط یک پمپ باد اینتکس اقدام به باد زدن استخر از طریق دریچه های موجود بر روی حلقه ها نمایید. انواع پمپ باد اینتکس را می توانید از طریق سایت پول اینتکس خریداری کنید. سپس می توانید داخل استخر را پر از آب نمایید. این استخر قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد و می توانید آن را در اتاق کودک قرار داده و پر از توپ های رنگارنگ کنید تا کودک بتواند به راحتی به بازی بپردازد. این محصول به رنگ صورتی تولید شده است و بر روی آن تصاویر جذابی وجود دارد که بی شک مورد پسند اغلب کودکان خصوصا دختران قرار خواهد گرفت. این محصول با برخورداری از طراحی ساده و بی نظیر، به فروش بالایی دست پیدا کرده است.

برای خرید استخر بادی کودک بست وی طرح میکی موس 91035 از طریق مرجع تخصصی فروش استخر های بادی با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی، به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 سازنده بست وی
 کف بادی بله
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...