استخر توپ بادی کودک بست وی طرح ماشین 52159

bestway 52159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک بست وی طرح ماشین 52159 یکی از جدیدترین استخر های توپ است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و در سایت تخصصی استخر های بادی پول اینتکس به فروش می رسد. این استخر توپ به صورت یک ماشین طراحی شده است و به رنگ صورتی می باشد. به طوری که در برخورد اول با طراحی زیبا و خاص خود، توجه کودک را جلب کرده و کودک به بازی در این استخر توپ تمایل نشان می دهد. به همین دلیل بهترین گزینه حتی برای هدیه به کودکان محسوب می شود. 

استخر توپ بادی بست وی طرح ماشین

برای راه اندازی و استفاده از این استخر بادی نیازمند یک پمپ باد اینتکس هستید که می توانید انواع پمپ باد اینتکس را از طریق سایت پول اینتکس خریداری کنید. شما در زمانی کوتاه و به راحتی می توانید این محصول را باد زده تا آماده استفاده شود و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. انواع توپ های رنگی با کیفیت در قیمت های مختلف نیز در سایت پول اینتکس موجود است. که توسط آن می توانید داخل استخر را پر کنید. البته به همراه این محصول 50 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه نیز موجود است که بسیار با کیفیت بوده و رنگ های جذابی دارد. بدنه این استخر بادی از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم بوده که مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و به سادگی خراب نمی شود. البته باید از پریدن کودک بر روی بدنه و نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرد تا محصول دوام و طول عمر بالایی داشته باشد.

برای خرید استخر توپ بادی کودک بست وی طرح ماشین 52159 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
سازنده بست وی
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
به همراه 50 عدد توپ بدون پلیسه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...