استخر طلقی گرد قطر 183 جدید اینتکس 56452

intex 56452 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی گرد قطر 183 جدید اینتکس 56452 یکی از استخر های جذاب و زیبا است که برای استفاده کودکان طراحی شده و دارای ابعاد مناسبی می باشد. ارتفاع بدنه این استخر طلقی کاملا استاندارد بوده و محیطی با ایمنی کامل را برای بازی در داخل آب در اختیار کودک قرار می دهد. کودک می تواند به راحتی در داخل این استخر به بازی بپردازد و از آب لذت ببرد. بر روی دیواره این محصول طرح های فانتزی و رنگارنگی از موجودات دریایی وجود دارد که زیبایی منحصر به فردی را به وجود آورده و موجب شده است تا این مورد توجه کودکان واقع شود. 

استخر طلقی اینتکس طرح فانتزی کودک

این محصول ویژه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل تا سال ها قابل استفاده است و بدون افت کیفیت می توان آن را در برابر نور خورشید مورد استفاده قرار داد. با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید این محصول دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نشده و در برابر پوسیدگی و خراش مقاومت خوبی دارد. از ویژگی های این محصول برخورداری از وزن بسیار پایین است که موجب می شود تا بتوان به راحتی و بدون هیچ مشکلی این محصول را حمل و جابه جا کرد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی این محصول را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و در هر فضایی که کودک مایل به بازی در آب بود، آن را راه اندازی نمایید.

استخر طلقی گرد قطر 183 جدید اینتکس 56452 به راحتی از طریق سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات اینتکس قابل خریداری است. برای خرید حضوری نیز با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوعتفریحی
ظرفیت 958 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2.3 کیلوگرم
جنس رویه طلقی نشکن
جنس بخش کناری طلقی نشکن
جنس کف PVC 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بدنه شفاف
 دارای بدنه ای مقاوم
 عدم نیاز به پمپ باد
 راه اندازی ساده و آسان
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...