سایبان جکوزی بادی بست وی 60305

intex 60305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان جکوزی بادی بست وی 60305 یکی از محصولات خاص و حرفه ای بست وی است که در سایت پول اینتکس عرضه شده و رضایت خریداران را جلب کرده است. این سایبان بادی با طراحی حرفه ای و ویژه برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و می توان آن را به راحتی در فضای باز به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. محصول فوق حالتی مانند چادر مسافرتی دارد که بر روی جکوزی بادی قرار می گیرد و برای استفاده از جکوزی بادی در فضاهای باز می توانید این سایبان را بر روی آن برپا کنید و از استراحت و آرامش در جکوزی بادی لذت ببرید. این محصول به شما امکان استفاده از جکوزی بادی را در برابر آفتاب مستقیم می دهد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سایبان جکوزی بادی بست وی

این محصول دارای ستون هایی فلزی است که وزن سبکی داشته و انعطاف خوبی دارد. به این ترتیب به راحتی راه اندازی شده و بر روی جکوزی بادی قرار می گیرد. این ستون ها دارای استحکام بسیار بالایی نیز می باشند و به خوبی تا سال ها قابل استفاده هستند بدون اینکه دچار شکستگی شوند. رویه این سایبان بادی نیز از بهترین جنس تهیه شده است تا بتوان به راحتی آن را در فضاهای باز قرار داد. این محصول با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نشده و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد.

برای خرید سایبان جکوزی بادی بست وی 60305 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به صورت اورجینال و اصلی تهیه کنید. هم چنین برای خرید حضوری نیز به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را به صورت حضوری تهیه نمایید.

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول390 سانتی متر
عرض390 سانتی متر
ارتفاع255 سانتی متر
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای تا قطر 366
مناسب برای تمامی مدل های جکوزی بادی
دارای چهار درب ورود و خروج با پشه بند
راه اندازی در 15 دقیقه
اقلام همراهساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...