ست نظافت دستی استخر حرفه ای اینتکس 28003

intex 28003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست نظافت دستی استخر حرفه ای اینتکس 28003 یکی از ابزار های بسیار کاربردی و حرفه ای نظافت استخر است که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و تولید شده و به صورت دستی می توان توسط آن به نظافت استخر پرداخت. این محصول شامل قطعات بسیار کاربردی و مهم است که توسط آن به راحتی می توان تمامی انواع استخر های ایزی ست و پیش ساخته را تمیز کرد. این محصول دارای اجزای مختلفی است و برای استفاده از آن می توان به دفترچه راهنمای داخل بسته بندی مراجعه کرد.

ست نظافت دستی استخر اینتکس

یکی از قطعات این ست نظافت، توری برای جمع آوری برگ و زباله های موجود در سطح آب است. توسط این توری می توانید به راحتی زباله های موجود در سطح آب را جمع کرده و سطح آب را تمیز کنید. یکی دیگر از اجزای این محصول جاروی لجن کش است. این جارو لجن کش دارای دسته بسیار بلندی است که به راحتی به می توان کف استخر را توسط آن تمیز کرد. هم چنین شلنگ بلندی دارد که به پمپ تصفیه آب استخر متصل شده است و به راحتی قابل استفاده می باشد. این جارو دارای سری های مختلف نیز است که توسط آن می توان به راحتی گوشه های استخر را تمیز کرد و استخر را کاملا نظافت نمود. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، به سادگی نمی شکند و دچار آسیب نمی شود. دسته محصول به صورت آلومینیومی بوده و با وزن کم و استحکام بالا، امکان نظافت استخر های بزرگ را فراهم می کند. 

برای خرید ست نظافت دستی استخر حرفه ای اینتکس 28003 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. برای مشاوره خرید با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع ست نظافت
 ابعاد دسته تلسکوپی 279 سانتی متر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی هادارای دسته تلسکوپی بلند و شلنگ
دارای توری برای جمع آوری ضایعات سطح آب
فرچه برای پاک کردن رسوبات کف استخر
دارای جاروی لجن کش متصل به پمپ تصفیه آب
قابلیت استفاده آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...