کیت نصب موتور بر روی قایق بادی اینتکس 68624

intex 68624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیت نصب موتور بر روی قایق بادی اینتکس 68624 محصولی ویژه و با طراحی حرفه ای برای انواع قایق های بادی اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. این محصول برای انواع قایق های بادی اینتکس مانند اکسکروشن، سی هاوک، مارینر و چلنجر مناسب بوده و توسط آن می توان بر روی این قایق های بادی، موتور نصب کرد و از سرعت بالای این محصولات بر روی آب دریاچه و ... لذت برد. 

کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس

این محصول برای استفاده در انواع قایق های بادی اینتکس طراحی شده است و برخی از این قایق های بادی که قابلیت نصب موتور را دارند، می توان با استفاده از این محصول بر روی آن ها موتور قرار داد و با سرعت بسیار بالا، بر روی دریاچه، دریا و رودخانه های بزرگ گشت و گذار کرد. این محصول دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و متناسب با ساختار قایق های بادی اینتکس طراحی شده است که به راحتی به این محصولات متصل شده تا بتوانید موتور را به این قایق های بادی وصل کنید. این محصول ساخت شرکت بزرگ اینتکس است و به همین دلیل به طور کامل با انواع قایق های بادی اینتکس همخوانی دارد و محصولی بی نظیر محسوب می شود. بدنه این محصول با دوام بسیار بالا طراحی شده است و از بهترین نوع آلومینیوم و پی وی سی مقاوم می باشد تا در سرعت های بالا دچار آسیب نشده و بتواند به خوبی وزن موتور را نیز تحمل کند.

برای خرید کیت نصب موتور بر روی قایق بادی اینتکس 68624 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.


نوع کیت موتور
مناسب برای موتور تا 3.5 اسب بخار
وزن 2.4 کیلو گرم
جنس بدنه PVC با پایه آلومینیومی
مناسب برای قایق های
اکسکروشن 2 و 3 و 4 و 5
سی هاوک 2 و 3 و 4
چلنجر 3 و 4
مارینر 4

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...